Jumlah minimum pesanan ialah 40 pax (kepala) dan maksimum 500 pax. Kami membuka tempahan untuk kawasan Mantin, Seremban, Senawang, Nilai, Pajam, dan kawasan berhampiran bagi Negeri Sembilan. Manakala Selangor akan merangkumi Beranang, Semenyih, Dengkil, Kajang, Cheras, dan kawasan sekitar. SUMAYYA FOODS & CATERING (sebelumnya dikenali sebagai Lusiana Catering). Tel/WhatApps:016-220 6876

Hidangan istimewa udang harimau goreng mentega dan spaghetti bolognese

Assalamualaikum dan salam sejahtera, sahabat dan klien yang dihormati. Maaf sudah agak lama saya tidak kemaskini blog katering ini. Banyak perkara yang dilakukan. Okey, untuk tempoh tiga minggu terakhir ini, selain sesi katering, saya juga mengisi masa dengan membaca buku. Buku yang terus digeluti waktu ini ialah Salju Sakinah dan Numbered Account.

Dalam tempoh tersebut saya dapat memenuhi beberapa permintaan perkhidmatan katering dari klien korporat terbaharu, iaitu SP Setia Berhad (26 Jun), Kolej PTPL Shah Alam (22 Jun), Berjaya College University of Hospitality, Kuala Lumpur (1 Julai) dan Jaring Communications Sdn. Bhd (14 – 15 Julai).

Dalam tempoh tersebut juga, ada tiga sesi katering orang perseorangan. Chef Lusiana Catering turut meluangkan masa untuk terus belajar dalam seni penyediaan dekorasi coklat.

Okey untuk kali ini, saya sertakan beberapa gambar bagi katering di SP Setia Berhad bertempat di Setia Alam, Shah Alam pada 26 Jun 2009. Menu seperti berikut:

Spaghetti Bolognese (chicken)
Chinese fried rice
Cauli flower + japanese bean curd
Fish fillet with lemon sauce
Udang harimau goreng mentega
Satey (400 chicken & 100 beef)
One whole lamb roast with dressing and fresh salad

Desserts:
Sandwich tuna & egg (2-layer)
Kuih bakar kemboja
Kuih cara berlauk
Assorted fruits cutlet
Beverages: Cordial (cold), black coffee and teh tarik
Photobucket

No comments:

SUMAYYA FOODS & CATERING.