Jumlah minimum pesanan ialah 40 pax (kepala) dan maksimum 500 pax. Kami membuka tempahan untuk kawasan Mantin, Seremban, Senawang, Nilai, Pajam, dan kawasan berhampiran bagi Negeri Sembilan. Manakala Selangor akan merangkumi Beranang, Semenyih, Dengkil, Kajang, Cheras, dan kawasan sekitar. SUMAYYA FOODS & CATERING (sebelumnya dikenali sebagai Lusiana Catering). Tel/WhatApps:016-220 6876

Resipi manis dan pedas untuk berbuka puasa

Kuih talam suji dan talam lapis cendul yang lemak manis merupakan antara menu pencuci mulut yang sesuai untuk bulan puasa. Dengan warna dan lapisan yang cantik, pasti akan menarik minat para penggemar cita rasa kuih-muih Melayu tempatan yang telah divariasikan.

Sementara sajian masakan Barat yang sedikit pedas berempah pula sesuai bagi yang tidak gemarkan nasi ketika berbuka puasa. Sepotong dua pasti mengenyangkan dengan rasanya yang begitu istimewa.


Lusiana Catering sememangnya pakar hidangan Barat pelbagai jenis termasuk kek dan kuih-muih. Cubalah membuat resipi ini sendiri atau hubungi Lusiana Catering untuk servis catering yang lazat lagi bermutu.


** Ini petikan dari majalah Seni Hias keluaran Ogos 2010.


Resipi yang disediakan ialah kuih talam suji, makaroni bakar dan talam lapis cendul. Sila klik gambar yang disertakan untuk dibesarkan, kemudian disimpan atau dicetak.
Kuih Melayu ini juga dikenali sebagai kuih nyonya. Kuih nyonya ini boleh dipesan secara individu dengan tertakluk kepada syarat seperti kuantiti dan lokasi.

Berkaitan:
Menerima tempahan kuih talam dan seri muka
Photobucket

No comments:

SUMAYYA FOODS & CATERING.