Jumlah minimum pesanan ialah 40 pax (kepala) dan maksimum 500 pax. Kami membuka tempahan untuk kawasan Mantin, Seremban, Senawang, Nilai, Pajam, dan kawasan berhampiran bagi Negeri Sembilan. Manakala Selangor akan merangkumi Beranang, Semenyih, Dengkil, Kajang, Cheras, dan kawasan sekitar. SUMAYYA FOODS & CATERING (sebelumnya dikenali sebagai Lusiana Catering). Tel/WhatApps:016-220 6876

Ini bukan pekan sehari atau pasar tani, tetapi sesi komunikasi dalaman JARING

Majikan lama saya hampir 11 tahun, JARING Communications Sdn Bhd, mengadakan satu sesi komunikasi dalaman untuk semua stafnya pada 28 Julai 2009 baru-baru ini. Saya dijemput untuk menyajikan menu mudah di hari tersebut. Sesi komunikasi yang juga diadakan untuk menyambut hari lahir beberapa orang staf JARING dihadiri oleh lebih kurang 250 orang, termasuk CEOnya Dr. Mohamed bin Awang Lah di lapangan permainan bola tampar/sepak takraw.

Menu yang disajikan ialah bihun goreng, samosa kentang, kuih bakar kemboja, teh tarik, teh ‘O’, kopi ‘O’ dan nescafe. Seandainya saudara mahu tahu berapa harga untuk menu mudah ini dengan pesanan untuk 250 paxs, sila hubungi saya.


*** Lusiana Catering kini menerima pesanan untuk majlis berbuka puasa di sepanjang Ramadhan tahun ini. Pihak saya cuba untuk hanya mengambil pesanan dua kali seminggu sahaja.
Pesanan minima ialah untuk 70 paxs. Hurry up, on first come first serve basis!

Photobucket
Photobucket

No comments:

SUMAYYA FOODS & CATERING.