Jumlah minimum pesanan ialah 40 pax (kepala) dan maksimum 500 pax. Kami membuka tempahan untuk kawasan Mantin, Seremban, Senawang, Nilai, Pajam, dan kawasan berhampiran bagi Negeri Sembilan. Manakala Selangor akan merangkumi Beranang, Semenyih, Dengkil, Kajang, Cheras, dan kawasan sekitar. SUMAYYA FOODS & CATERING (sebelumnya dikenali sebagai Lusiana Catering). Tel/WhatApps:016-220 6876

Kembara ke Taiping, Perak, 25 - 28 Dis. 2011

Tim Lusiana Catering melakukan kembara ke Taiping, Perak, 25 - 28 Dis. 2011. Sebahagian dari foto kenangan rakaman Tuan Zainal bin Mohd. Nor disertakan di sini.

Banyak lokasi dilawati, pelbagai makanan masuk ke dalam perut dalam sesi jalan-jalan cari makan. Percutian sekeluarga di samping meraikan sepasang mempelai berusia emas. Sebahagian kecil sejarah saya tertinggal di sana.


Pengantin baru berusia emas yang melangsungkan majlis akad nikah dan keraian perkahwinan pada 25 Disember 2011. Semoga berbahagia sehingga kekal abadi. Amin. Percutian selama empat hari di Taiping dengan tujuan meraikan pengantin 60-an dan 70-an ini. Tahniah!


Saya suka melihat senyuman dan ketawa mereka berdua bila diusik. Semoga kekal abadi, selamanya. Amin. Pada mulanya keluarga mempelai wanita meminta supaya Lusiana Catering menyediakan servis di majlis ini, namun saya menolak dengan baik.


Dua buah buku khas pemberian dari sahabat Tuan
Zainal Mohd Nor dan Puan Normataksiah Ismail - lapan fiksyen. Terima kasih, sahabat. Saya sangat menghargainya.

Photobucket
Photobucket
Photobucket

No comments:

SUMAYYA FOODS & CATERING.