Jumlah minimum pesanan ialah 40 pax (kepala) dan maksimum 500 pax. Kami membuka tempahan untuk kawasan Mantin, Seremban, Senawang, Nilai, Pajam, dan kawasan berhampiran bagi Negeri Sembilan. Manakala Selangor akan merangkumi Beranang, Semenyih, Dengkil, Kajang, Cheras, dan kawasan sekitar. SUMAYYA FOODS & CATERING (sebelumnya dikenali sebagai Lusiana Catering). Tel/WhatApps:016-220 6876

Pakej dan menu Hari Raya Aidilfitri 2015 / 1436 Hijrah

Lusiana Catering ucapkan selamat Hari Raya Aidilfitri untuk semua umat Islam di Malaysia. Semoga hari raya tahun ini memberi lebih makna untuk kita, dan semoga Ramadhan yang baru dilalui memberi kita lebih erti sebuah kehidupan yang fana. Suka untuk kami  ingatkan kita bersama, jangan Aidilfitri yang diraikan bakal menghapuskan semua pahala di sepanjang Ramadhan lalu.

Kami ingin meraikan hari kejayaan ini bersama. Justeru sudilah hubungi pihak kami untuk sebarang bentuk keraian dan rumah terbuka Aidilfitri 2015. Insya-Allah, kami bersedia memenuhi citarasa dalam suasana ukhuwah sesame rakyat Malaysia.

Mohon klik di sini untuk menu dan pakej yang ada. Pakej kami termasuk kambing golek/bakar; sajian barat; ala-China; ais krim, cendol; sate ayam, daging dan kambing; serta sajian hari raya yang pelbagai citarasa. Servis kanopi juga disediakan, insya-Allah.


Perginya Ramadhan tanpa rela
Moga kita ingat dosa pahala;
Raya itu raya juga
Jangan buat dosa habiskan pahala.

No comments:

SUMAYYA FOODS & CATERING.