Jumlah minimum pesanan ialah 40 pax (kepala) dan maksimum 500 pax. Kami membuka tempahan untuk kawasan Mantin, Seremban, Senawang, Nilai, Pajam, dan kawasan berhampiran bagi Negeri Sembilan. Manakala Selangor akan merangkumi Beranang, Semenyih, Dengkil, Kajang, Cheras, dan kawasan sekitar. SUMAYYA FOODS & CATERING (sebelumnya dikenali sebagai Lusiana Catering). Tel/WhatApps:016-220 6876

Majlis bertunang di Taman Maluri

Majlis pertunangan biasanya dihadiri oleh keluarga terdekat pihak lelaki dan perempuan. Tidak ketinggalan jiran-jiran. Setakat ini, saya menerima tempahan perkhidmatan katering untuk majlis bertunang yang dihadiri oleh 100 sehingga 200 tetamu.

Alhamdulillah, tempahan pertama katering tahun 2009 ialah majlis bertunang yang berlangsung di Villa BAM di Taman Maluri, Kuala Lumpur, pada 3 Januari. Ianya dihadiri oleh 100 tetamu. Tuan rumah sudah mengesahkan pesanan tersebut semasa saya dan keluarga masih dalam percutian di Rantau Panjang, Kelantan.


Menu yang disajikan ialah nasi beryiani dan nasi putih, ayam goreng berempah, daging masak hitam, dalca sayur, acar jelatah dan sambal tumis udang. Pencuci mulut ialah kuih cara, murtabak mini dan hirisan buah-buahan. Manakala minuman pula ialah kordial oren dan teh tarik.


Ahli keluarga sebelah perempuan berpuas hati dengan masakan yang disediakan. Mereka menunjukkan tanda bagus kepada saya. Segala puji saya kembalikan kepada Allah.

PhotobucketPhotobucket

(Gambar semasa majlis makan)

Berkaitan: Akikah, Geng Jurnal dan pertunangan

No comments:

SUMAYYA FOODS & CATERING.