Jumlah minimum pesanan ialah 40 pax (kepala) dan maksimum 500 pax. Kami membuka tempahan untuk kawasan Mantin, Seremban, Senawang, Nilai, Pajam, dan kawasan berhampiran bagi Negeri Sembilan. Manakala Selangor akan merangkumi Beranang, Semenyih, Dengkil, Kajang, Cheras, dan kawasan sekitar. SUMAYYA FOODS & CATERING (sebelumnya dikenali sebagai Lusiana Catering). Tel/WhatApps:016-220 6876

Katering di pejabat dan dekorasi sesi perkahwinan

Dalam pakej perkahwinan, turut terangkum bersama ialah dekorasi meja pengantin, meja VIP, pintu gerbang, kek dan ukiran ais. Saya sertakan beberapa gambar di sini.

Saya sertakan juga beberapa keping gambar yang dirakam di dua sesi katering di pejabat. Kedua-dua katering tersebut berlangsung pada bulan Mac tahun ini.


Saya mengusahakan perkhidmatan katering bagi semua majlis.
Saya bersedia menerima pesanan dari pelbagai pihak; orang perseorangan, syarikat korporat, kerajaan pusat dan negeri serta parti politik.

Sila hubungi saya / kami untuk keterangan lanjut melalui emel, ruang borak (chat board), borang pertanyaan atau telefon. Saya sedia berkenalan dan berbincang.


Menu kami fleksibel dan masakan pelbagai. Ada masakan Melayu dan Siam resepi India dan Cina serta barat. Semestinya halal dari sudut syariat Islam. Pelbagai kuih-muih dan bubur turut boleh dipesan.


Senarai klien korporat, sila klik
di sini.


Photobucket
Photobucket

Photobucket

No comments:

SUMAYYA FOODS & CATERING.