Jumlah minimum pesanan ialah 40 pax (kepala) dan maksimum 500 pax. Kami membuka tempahan untuk kawasan Mantin, Seremban, Senawang, Nilai, Pajam, dan kawasan berhampiran bagi Negeri Sembilan. Manakala Selangor akan merangkumi Beranang, Semenyih, Dengkil, Kajang, Cheras, dan kawasan sekitar. SUMAYYA FOODS & CATERING (sebelumnya dikenali sebagai Lusiana Catering). Tel/WhatApps:016-220 6876

Makan pagi dan tengah hari di IMR, Jalan Pahang

Pada 11 Mei 2009 yang lalu, saya memperoleh pesanan katering dari sebuah syarikat pembekal peralatan kimia makmal, Chemopharm Sdn Bhd.

Established in 1976, Chemopharm Sdn Bhd was formed to supply laboratory chemicals and glassware. Over the years, they have grown and developed into one of the country’s leading supplier of scientific, analytical equipment and laboratory chemicals. Their range of products consists of some of world’s leading scientific equipment and reagents.

Sesi katering yang berlangsung di ruang legar dan bilik gerakan Institut Penyelidikan Perubatan (IMR), Jalan Pahang, Kuala Lumpur dihadiri oleh 200 tetamu. Sajian yang saya sediakan ialah untuk makan pagi dan makan tengah hari. Saya paparkan beberapa gambar yang sempat dirakam.

2 comments:

Shita said...

salam WS...cuma nak tahu..untuk mkn pagi n lunch mcm tu..berapa ye LC charge untuk satu kepala?

Web Sutera said...

Alaikumsalam sdr Shita,

Harga bergantung kepada menu & jumlah tetamu. Untuk majlis ini dengan tetamu 200 orang, menu & harga seperti berikut:

Morning tea-break:

Egg sandwich
Potato samosa
Chicken curry puff
Beverages: Coffee & teh tarik

Lunch:

Beryiani and plain rice
Spiced fried chicken
Fish fillet sweet ‘n’ sour
Beef rendang
Vegetables dalca
Acar rampai
Assorted fruits cutlet
Beverage: Orange cordial

Price: RM19.00/pax.

Harga ini untuk makanan sahaja. Cas tambahan dikenakan bagi persiapan meja VIP.

SUMAYYA FOODS & CATERING.