Jumlah minimum pesanan ialah 40 pax (kepala) dan maksimum 500 pax. Kami membuka tempahan untuk kawasan Mantin, Seremban, Senawang, Nilai, Pajam, dan kawasan berhampiran bagi Negeri Sembilan. Manakala Selangor akan merangkumi Beranang, Semenyih, Dengkil, Kajang, Cheras, dan kawasan sekitar. SUMAYYA FOODS & CATERING (sebelumnya dikenali sebagai Lusiana Catering). Tel/WhatApps:016-220 6876

Mahu kahwin atau BBQ santai? Hubungi saya

Pada Sabtu, 6 Jun yang lepas, saya ada tiga pesanan katering; pertama perkahwinan di Taman Maluri, Kuala Lumpur; kedua makan pagi / tengah hari di Akademi Sains Malaysia; dan pada sebelah malam pula BBQ di Port Dickson, Negeri Sembilan.

Dengan kawalan mental dan orientasi or
ganisasi yang baik, ditebat dengan doa dan tawakal terhadap Allah, ketiga-tiganya berjaya dilaksanakan oleh saya dan pasukan dengan baik. Segala syukur dan puji saya kembalikan ke hadrat Allah.

Di sebelah kiri dan bawah saya sertakan gambar-gambar sesi BBQ di Port Dickson. Saya sertakan juga komen Cik Wanie di blognya (tanp
a diedit):

“Sebenarny
a katering nie aku dpt melalui internet...bila aku dah dapat no phonenya, aku terus lah call...senang bekerjasama ngn tuan empunya katering nie iaitu kak LUSIANA..... utk 70 org tau...mcm2 makanan yg dihidangkan seperti :

Chicken wing

Ikan terubuk & cencaru
Udang

Daging
Sosej bakar
Mushroom soup
Garlic bread
Jagung manis
Black pepper sauce, sambal kicap, cili barli
2 jenis kuih
Buah-buahan
Minuman: Kordial oren


Alhamdullilah, byk mknan yg abis...syukur sgt2....kalau ada yg berminat nak buat tempahan silalah layari di sini
www.themakan.net. Mmg anda akn berpuas hatilah :) Buat kak Lusiana, terima kasih sbb sanggup turun dari Kl sampai ke Port Dickson utk memeriahkan lagi majlis Cik Wanie...insya-ALLAH andai ada rezeki kita blh bekerjasama lagi kan....:)”

2 comments:

Unknown said...

salam akk,
tq tq tq so much sbb sudi terima job utk wanie yg jauh dr nun di alor star,
insya-ALLAH,
lain kali kita akn bertemu lagi,
apapun mmg sedap semua mknan yg dihidangkan itu....
abis ok mknan2 itu....

Web Sutera said...

Salam kembali Cik Wanie,

InsyaAllah Cik Wanie. Pertemuan dan perpisahan kerana Allah. :-)

-- Kak Hana.

SUMAYYA FOODS & CATERING.