Jumlah minimum pesanan ialah 40 pax (kepala) dan maksimum 500 pax. Kami membuka tempahan untuk kawasan Mantin, Seremban, Senawang, Nilai, Pajam, dan kawasan berhampiran bagi Negeri Sembilan. Manakala Selangor akan merangkumi Beranang, Semenyih, Dengkil, Kajang, Cheras, dan kawasan sekitar. SUMAYYA FOODS & CATERING (sebelumnya dikenali sebagai Lusiana Catering). Tel/WhatApps:016-220 6876

Majlis kesyukuran di BK6, Bandar Kinrara: “Try mutton curry, it’s excellent!”

Photobucket

Lusiana Catering menyajikan menu untuk satu majlis doa selamat dan kesyukuran bagi seorang klien persorangan di BK6, Bandar Kinrara, Selangor pada satu hari di minggu terakhir Oktober 2009. Majlis tersebut disajikan dengan sajian makan tengah hari dan makan malam.

Dengan jumlah pesanan sebanyak 180 pax, menu makan malam merangkumi set nasi beryiani bersama kari kambing.


Tuan rumah memuji kari kambing yang disajikan. “Try mutton curry, it’s excellent!,” tuan rumah berkata kepada salah seorang tetamu yang baru menyenduk nasi beryiani.

Beberapa keping foto pada majlis tersebut saya sertakan.


**
We provide catering services for the following; courses, trainings and seminars, product launching, PR events, birthdays, parties, family day, doa selamat, wedding, etc. Varieties of menus are available; Malay dishes, Chinese & Indian style & Western.

** Lusiana Catering juga mula menerima tempahan untuk majlis perkahwinan tahun 2010. Ada beberapa pakej yang kami sediakan. Sila rujuk blog perkahwinan di sini untuk melihat terperinci pakej.

1 comment:

LC said...

Komen isteri tuan rumah melalui emel:

"Thanks for good service & nice food."

SUMAYYA FOODS & CATERING.