Jumlah minimum pesanan ialah 40 pax (kepala) dan maksimum 500 pax. Kami membuka tempahan untuk kawasan Mantin, Seremban, Senawang, Nilai, Pajam, dan kawasan berhampiran bagi Negeri Sembilan. Manakala Selangor akan merangkumi Beranang, Semenyih, Dengkil, Kajang, Cheras, dan kawasan sekitar. SUMAYYA FOODS & CATERING (sebelumnya dikenali sebagai Lusiana Catering). Tel/WhatApps:016-220 6876

Perkahwinan 13 Disember 2009 di Kota Damansara



Pada minggu ke-2 bulan Disember 2009, Lusiana Catering memperoleh rezeki dari tiga sesi katering. Majlis pertama doa selamat berlangsung di Kajang, yang kedua katering perkahwinan di Kota Damansara dan yang ketiga makan pagi di Taman Teknologi Malaysia, Kuala Lumpur.

Di sini saya menyorot katering majlis keraian perkahwinan saudara Nurul Ashikin yang berlangsung pada 13 Disember di sebuah dewan di Kota Damansara, Kuala Lumpur. Majlis diserikan dengan warna tema hijau daun pisang. Tahniah untuk saudara Nurul dan suami. Kami di Lusiana Catering mendoakan kebahagiaan saudara berdua sehingga ke syurga. Amin!

Untuk majlis perkahwinan 2010, kami sudah buka tempahan sekarang. InsyaAllah, ada beberapa pakej dengan pilihan menu tertentu disediakan. Pakej merangkumi perkahwinan di rumah, dewan ataupun di hotel.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

No comments:

SUMAYYA FOODS & CATERING.