Jumlah minimum pesanan ialah 40 pax (kepala) dan maksimum 500 pax. Kami membuka tempahan untuk kawasan Mantin, Seremban, Senawang, Nilai, Pajam, dan kawasan berhampiran bagi Negeri Sembilan. Manakala Selangor akan merangkumi Beranang, Semenyih, Dengkil, Kajang, Cheras, dan kawasan sekitar. SUMAYYA FOODS & CATERING (sebelumnya dikenali sebagai Lusiana Catering). Tel/WhatApps:016-220 6876

Kek cawan (cup cakes) untuk tahun harimau di Tahun Baru Cina 2010

Terima kasih diucapkan kepada Kak Ana dari Lusiana Catering yang telah menempah cup cakes, blueberry cheese tart dan fruit tart Ahad lepas. Semua tempahan ini untuk kliennya yang menyambut Chinese New Year. Alhamdulillah, semua tempahan siap dihantar jam 11.30 pagi ke rumah Kak Ana di Kg Pandan Dalam.

Bukan baru mengenali Lusiana Catering ini, khidmatnya memang tip-top. Pernah berurusan semasa berkhidmat di KPT beberapa tahun lepas. Malah Lusiana Catering menjadi favourite YB Datuk Idris Haron (klik sini) dan angkatannya sepanjang menerajui kementerian tersebut.


Menurut Kak Ana, deko kek cawan itu menjadi perhatian tetamu-tetamu kliennya semasa majlis. Buat Lusiana Catering, moga bisnes bertambah maju, jangan segan-segan pesan ya! Thanks...


(Catatan ini saya salin dari blog pembekal kek cawan,
Sedap Kek. Memang Lusiana Catering menempah kek cawan untuk satu majlis keraian Tahun Baru Cina 2010 di Ampang Hilir, Selangor pada 21 Februari 2010)

Photobucket

No comments:

SUMAYYA FOODS & CATERING.