Jumlah minimum pesanan ialah 40 pax (kepala) dan maksimum 500 pax. Kami membuka tempahan untuk kawasan Mantin, Seremban, Senawang, Nilai, Pajam, dan kawasan berhampiran bagi Negeri Sembilan. Manakala Selangor akan merangkumi Beranang, Semenyih, Dengkil, Kajang, Cheras, dan kawasan sekitar. SUMAYYA FOODS & CATERING (sebelumnya dikenali sebagai Lusiana Catering). Tel/WhatApps:016-220 6876

Dua majlis hari lahir pada 20 Feb 2010 di Alam Damai dan Taman Samudera

Lusiana Catering mengendalikan dua katering majlis sambutan hari lahir pada 20 Februari 2010 lalu. Satu di Taman Samudera, Selayang dan satu lagi di Alam Damai, Ampang (bersebelahan Taman Len Seng, Cheras). Kedua-duanya berlangsung hampir serentak dan ianya melibatkan empat orang staf.

Menu utama yang disajikan di Taman Samudera, Selayang ialah mee dan bihun soto, bihun goreng Singapura, kepak dan peha ayam goreng, sandwich tuna dan telur, samosa kentang, kuih bakar kemboja dan nasi goreng Cina. Pastinya ada pelbagai hirisan buah-buahan dan air minuman.


Untuk setiap majlis, sajian disediakan untuk 150 dan 130 tetamu masing-masing. Majlis sambutan di Taman Samudera siap ada badut bersama beberapa permainan untuk kanak-kanak (yang ini bukan saya sediakan).


Photobucket
(Dua majlis sambutan hari lahir lain yang pernah saya kendalikan)

No comments:

SUMAYYA FOODS & CATERING.