Jumlah minimum pesanan ialah 40 pax (kepala) dan maksimum 500 pax. Kami membuka tempahan untuk kawasan Mantin, Seremban, Senawang, Nilai, Pajam, dan kawasan berhampiran bagi Negeri Sembilan. Manakala Selangor akan merangkumi Beranang, Semenyih, Dengkil, Kajang, Cheras, dan kawasan sekitar. SUMAYYA FOODS & CATERING (sebelumnya dikenali sebagai Lusiana Catering). Tel/WhatApps:016-220 6876

1 Mei 2010: Perkahwinan di Hari Buruh 2010, Taman Tasik Tambahan, Ampang

Pada 1 Mei 2010, Lusiana Catering bekerja, tidak bercuti. Begitu juga kedua-dua mempelai, ibu-bapa dan sanak saudara. Ya, tarikh bersejarah bagi mempelai perempuan menerima kunjungan suami dan sanak saudara suami yang dicintai.

Bertempat di Taman Tasik Tambahan, Ampang, Selangor suasana meriah dan penuh persaudaraan. Lusiana Catering yang menjadi peneraju utama dalam menyediakan juadah untuk pasangan pengantin baru dan para tetamu dengan gembiranya bekerja tanpa lelah. Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar.

Terima kasih sekalung budi Lusiana Catering ucapkan kepada pakcik Mokhtar dan isteri atas kesudian menerima perkhidmatan kami bagi meraikan kenduri perkahwinan anak perempuan mereka berdua. Untuk saudara Attokz Dikulgai dan isterinya puan Faizzah, sejambak sayang dan penghargaan Lusiana Catering hulurkan di atas rekemendasi perkhidmatan katering kami kepada keluarga.

Di malam sehari selepas majlis keraian perkahwinan tersebut, pakcik Mokhtar, isteri dan kedua-dua mempelai bertandang ke rumah saya bagi menyerahkan baki bayaran perkhidmatan katering. Jadilah ianya suatu kenangan buat saya dan isteri kerana ceritanya menjadi panjang dan penuh ramah mesra.

Pakcik Mokhtar, isteri dan chef Lusiana Catering saling bertukar rahsia dalam bisnes. Rupa-rupanya kedua orang tua pengantin perempuan terlibat dalam bisnes membuat kuih-muih Hari Raya Aidilfitri. Sepasang insan tua yang sarat dengan cinta. Subhanallah!

Saya sertakan foto-foto di sekitar majlis meraikan perkahwinan di Taman Tasik Tambahan, Ampang tersebut. Semoga bermanfaat untuk semua, insyaAllah.
Photobucket
Photobucket

No comments:

SUMAYYA FOODS & CATERING.