Jumlah minimum pesanan ialah 40 pax (kepala) dan maksimum 500 pax. Kami membuka tempahan untuk kawasan Mantin, Seremban, Senawang, Nilai, Pajam, dan kawasan berhampiran bagi Negeri Sembilan. Manakala Selangor akan merangkumi Beranang, Semenyih, Dengkil, Kajang, Cheras, dan kawasan sekitar. SUMAYYA FOODS & CATERING (sebelumnya dikenali sebagai Lusiana Catering). Tel/WhatApps:016-220 6876

Kepong, Kuala Lumpur: Selamat menyambut hari kelahiran, Nurul Fatihah

Tanggal 18 Julai 2010, saya dan chef Hana ke Kampung Melayu Kepong, Kuala Lumpur. Hari tersebut saya menyediakan sajian ringkas bagi menyambut hari ulang tahun kelahiran anak seorang sahabat. Gadis peramah itu menyambut hari jadi yang ke-14. Tahniah, Nurul Fatihah binti Zainal.

Majlis dimulakan oleh ayah sahabat saya, Tuan Haji Mohd.
Nor, dengan tahlil dan doa selamat. Sajian ringkas seperti berikut:
Pulut kuning
Rendang ayam

Mee dan bihun soto
Lain-lain menu disediakan sendiri oleh isteri tuan rumah, Puan Norma. Sajian yang tidak boleh saya lepaskan ialah pulut durian. Saya dan chef Hana bersantai di sana sehingga melewati waktu Maghrib.

Untuk saudari Nurul Fatihah, pakcik doakan semoga saudari membesar dalam linkungan kasih sayang kedua-dua ibu-bapa dan atuk-nenek tersayang. Semoga Nurul Fatihah sentiasa berada di bawah payung cinta Allah, dan menelusuri kehidupan ini sebagai seorang gadis Muslimah dalam mencari Bumi CintaNya, insyaAllah. Amin.


Photobucket
Photobucket
(Foto-foto di sekitar majlis.)

No comments:

SUMAYYA FOODS & CATERING.