Jumlah minimum pesanan ialah 40 pax (kepala) dan maksimum 500 pax. Kami membuka tempahan untuk kawasan Mantin, Seremban, Senawang, Nilai, Pajam, dan kawasan berhampiran bagi Negeri Sembilan. Manakala Selangor akan merangkumi Beranang, Semenyih, Dengkil, Kajang, Cheras, dan kawasan sekitar. SUMAYYA FOODS & CATERING (sebelumnya dikenali sebagai Lusiana Catering). Tel/WhatApps:016-220 6876

Bertunang, perkahwinan dan akikah di Kg. Melayu Kepong, Kuala Lumpur

17 Zulhijjah 1421H - Pasangan Cikpuan Azmah binti Haji Mohd. Nor dan Tuan Abdul Razak bertunang pada suatu tarikh. Kemudian mereka merasmikan janji cinta dengan melangsungkan majlis perkahwinan pada 20 Disember 2009. Seterusnya pada tarikh 14 November 2010, pasangan ini meraikan pula cahaya mata pertama dengan majlis akikah.

Ketiga-tiga majlis tersebut iaitu bertunang, keraian perkahwinan dan akikah anak perempuan sulung mereka menggunakan perkhidmatan sajian Lusiana Catering. Alhamdulillah.
Tahniah dan terima kasih kepada pasangan ini. Terima kasih juga untuk keluarga Tuan Haji Mohd. Nor.

*** Kemeriahan majlis perkahwinan mereka yang bertemakan rona biru di sini.

Photobucket
(Tetamu makan sebaik usai majlis ikatan janji pertunangan)

Photobucket
(Majlis perkahwinan mereka berdua)

Photobucket
Photobucket
(Majlis akikah anak pertama)

1 comment:

Norma said...

Adik ipar saya ini dari bertunang, kenduri kahwin sampailah akikah anak ambil Lusiana Catering. Tak lupa juga saya buat birthday anak pun ambil Lusiana Catering. Dijamin makanan memang sedap-sedap.

SUMAYYA FOODS & CATERING.