Jumlah minimum pesanan ialah 40 pax (kepala) dan maksimum 500 pax. Kami membuka tempahan untuk kawasan Mantin, Seremban, Senawang, Nilai, Pajam, dan kawasan berhampiran bagi Negeri Sembilan. Manakala Selangor akan merangkumi Beranang, Semenyih, Dengkil, Kajang, Cheras, dan kawasan sekitar. SUMAYYA FOODS & CATERING (sebelumnya dikenali sebagai Lusiana Catering). Tel/WhatApps:016-220 6876

Katering pernikahan di Kota Seri Emas, Nilai pada 21 Januari 2011

15 Rabiulawwal 1432H - Menu yang disajikan ialah nasi putih bersama lauk-pauk kampung, termasuk sambal belacan dan sambal tempoyak. Para kerabat terdekat membungkus kedua-dua jenis sambal itu dibawa pulang!

Kanopi lutsinar bukannya disediakan oleh pihak Lusiana Catering. Saya tidak pasti siapakah pembekal servis kanopi ini. Komen saya ialah ianya amat menarik dengan hiasan lampu seumpama hamparan bintang yang tersusun di langit malam.


Perjalanan dari Kg. Pandan, Kuala Lumpur ke Kota Seri Emas, Nilai, Negeri Sembilan dipermudahkan Allah seeloknya. Saya dan tim memulakan perjalanan ke sana sekitar jam 4.45 petang. Sesungguhnya Allah itu Maha Pembuka dan Maha Memahami.


Tahniah diucapkan kepada Tuan Abdul Razak dan Puan Zuraida di atas pernikahan anak perempuan beliau.


Foto-foto dirakam di majlis makan selepas ijab kabul kedua mempelai selesai sekitar jam 10.30 malam.

Mahu mengetahui apakah sajian masakan kampung tersebut? Jangan malu-malu menghubungi pihak Lusiana Catering. Saya sedia membantu, insyaAllah.

Photobucket
Photobucket
Photobucket

No comments:

SUMAYYA FOODS & CATERING.