Jumlah minimum pesanan ialah 40 pax (kepala) dan maksimum 500 pax. Kami membuka tempahan untuk kawasan Mantin, Seremban, Senawang, Nilai, Pajam, dan kawasan berhampiran bagi Negeri Sembilan. Manakala Selangor akan merangkumi Beranang, Semenyih, Dengkil, Kajang, Cheras, dan kawasan sekitar. SUMAYYA FOODS & CATERING (sebelumnya dikenali sebagai Lusiana Catering). Tel/WhatApps:016-220 6876

Saya mencabar Tuan Hizamnuddin Awang supaya dia menulis buku katering

17 Rabiulawwal 1432H - Tuan Hizamnuddin Awang adalah seorang peminat buku dan pembaca tegar. Sebab itulah beliau hadir di hari pelancaran program Baca@LRT. Semasa hari pelancaran program Baca@LRT yang pertama itu, saya telah mencabar Tuan Hizamnuddin Awang supaya dia menulis buku mengenai katering.

Beliau adalah antara usahawan katering yang sedang meningkat maju, maklumlah sudah lama beliau berkecimpung dalam bisnes itu.

Pada mulanya beliau tersenyum dan tertawa mendengar cadangan atau cabaran saya itu. Namun beliau mendapati cadangan itu bukan setakat gurauan, lebih-lebih lagi setelah saya menawarkan diri untuk menjadi co-writer beliau.

Akhirnya, tidak lama lagi impian saya melihat buku pertama Tuan Hizamnuddin Awang akan menjadi kenyataan. Buku kami yang membawa judul
Buat Duit Dengan Katering terbitan PTS Professional akan berada di pasaran.

Tahniah Tuan Hizamnuddin Awang. Syabas tim PTS Professional! Blog Tuan Hizamnuddin Awang boleh dikunjungi DI SINI.

Untuk entri mengenai buku kami di laman PTS, tuan boleh baca DI SINUN.

*** Rencana asal dari Tuan Imran Yusuf.

No comments:

SUMAYYA FOODS & CATERING.