Jumlah minimum pesanan ialah 40 pax (kepala) dan maksimum 500 pax. Kami membuka tempahan untuk kawasan Mantin, Seremban, Senawang, Nilai, Pajam, dan kawasan berhampiran bagi Negeri Sembilan. Manakala Selangor akan merangkumi Beranang, Semenyih, Dengkil, Kajang, Cheras, dan kawasan sekitar. SUMAYYA FOODS & CATERING (sebelumnya dikenali sebagai Lusiana Catering). Tel/WhatApps:016-220 6876

Jamuan Aidilfitri 2011 Jabatan Perangkaan Malaysia bertemakan warna pink

Jamuan meraikan Hari Raya Aidilfitri 1432 Hijrah (2011 Masihi) Jabatan Perangkaan Malaysia berlangsung pada 14 September 2011 di Putrajaya. Jabatan ini merupakan antara badan korporat dari jabatan kerajaan yang paling awal mengesahkan pesanan katering Aidilfitri.

Selain sajian, Lusiana Catering juga menyediakan kanopi dan layanan VVIP dan VIP. Tetamu VVIP yang hadir ialah Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Tan Sri Mohamed Nor Yaakob. Ketua Pengarah Jabatan Perangkaan juga hadir.

Di bawah ialah senarai menu utama yang disajikan.

- Nasi hujan panas

- Ayam masak merah
- Dalca sayuran
- Lemang dan ketupat
- Rendang daging
- Kuah kacang

Saya sertakan foto-foto di majlis sambutan Hari Raya Aidilfitri 2011, Jabatan Perangkaan Malaysia yang dihadiri oleh 1,400 orang tetamu.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

3 comments:

catering service philippines said...

Their commitment to fresh and local foods is rooted in their commitment to strengthening the local economy, supporting the bio-region, and because fresh and local just plain tastes better. Catering with a conscience. Anyway,nice catering services.

zonia

Web Sutera said...

You're right, Zonia. Catering with a conscience. Nice words, indeed. :-)

food solutions said...

That was a nice food preparation I like the catering services. Keep up the good work!

SUMAYYA FOODS & CATERING.