Jumlah minimum pesanan ialah 40 pax (kepala) dan maksimum 500 pax. Kami membuka tempahan untuk kawasan Mantin, Seremban, Senawang, Nilai, Pajam, dan kawasan berhampiran bagi Negeri Sembilan. Manakala Selangor akan merangkumi Beranang, Semenyih, Dengkil, Kajang, Cheras, dan kawasan sekitar. SUMAYYA FOODS & CATERING (sebelumnya dikenali sebagai Lusiana Catering). Tel/WhatApps:016-220 6876

Makan Malam Tahun Baharu Cina, 4 Feb. 2012, Ampang Permai

Puan Kath Lee berkata semasa tetamu sedang menjamu selera, "Betullah apa yang awak cakap dalam blog. Memang makanan sedap-sedap."

Senyuman beliau terpamer sambil melayan tetamunya. Semua merah. Servis penyediaan meja tetamu dihias dengan skirting. Sajian kambing golek juga ada.

Menu yang terdiri daripada nasi goreng Cina, bihun Singapura, sate ayam, air batu campur (ABC), teh tarik, kuih-muih, dan juadah lainnya disantap tanpa jemu oleh para tetamu yang berjumlah sekitar 200 orang.

Selain itu, masakan ayam dan ikan juga dicicip mesra oleh tetamu Cina, Melayu dan warga asing lainnya. Kemeriahan, borak santai dan sekali sekala riuh meligari suasana. Di akhir majlis, bunyi mercun mengejutkan sang anjing yang dirantai.

Photobucket
Photobucket

No comments:

SUMAYYA FOODS & CATERING.