Jumlah minimum pesanan ialah 40 pax (kepala) dan maksimum 500 pax. Kami membuka tempahan untuk kawasan Mantin, Seremban, Senawang, Nilai, Pajam, dan kawasan berhampiran bagi Negeri Sembilan. Manakala Selangor akan merangkumi Beranang, Semenyih, Dengkil, Kajang, Cheras, dan kawasan sekitar. SUMAYYA FOODS & CATERING (sebelumnya dikenali sebagai Lusiana Catering). Tel/WhatApps:016-220 6876

Pelancaran Unit-Unit Perumahan Nilai Impian, Nilai, 6 - 8 April 2012

Saya terdengar Cef Wan berkata kepada para tetamu, "Makanan dia sedap-sedap. Sila makan, sedap ini."

Kemudian semasa sesi fotografi, Cef Hana bertanya sendiri kepada Cef Wan, "Cef Wan, bagaimana dengan mutu sajian kami?"

Cef Wan menjawab,
"Eh, memang sedap. Bagus!"

Foto krew Lusiana Catering bergambar kenangan bersama Cef Wan dan Tuan Eskandar Zulkarnain, peneraju utama majlis ini. Majlis selama 3 hari, 6 - 8 April 2012, menyediakan hidangan sebanyak 1,500 pax. Foto-foto lain juga dipaparkan di sini sebagai salah satu testimoni bahawa kami boleh memenuhi sebarang keperluan sesi katering, insya-Allah.

Alhamdulillah. Kejayaan ditempa lagi oleh Lusiana Catering untuk sesi katering majlis pelancaran dan jualan unit-unit perumahan Nilai Impian, Nilai, Negeri Sembilan ini. Pihak kami menyediakan sajian bagi 1,500 pax secara keseluruhannya.

Pada hari ketiga, 8 April, Lusiana Catering juga menyediakan menu sate ayam dan daging sebanyak 3,000 cucuk. Sementara itu menu yang sepatutnya nasi putih kami tukarkan kepada nasi beriani sebagai tanda penghargaan kepada pihak Tuan Eskandar Zulkarnain yang sudi menerima servis dari kami bagi memeriahkan hari pelancaran dan jualan unit-unit perumahan di Nilai Impian itu.

Tuan Eskandar Zulkarnain secara peribadi mengucapkan terima kasih dan penghargaan di atas usaha kami menyediakan juadah dari jam 8.30 am sehingga 6.00 pm.
Saya dan Cef Hana merancang sudut masa, operasi dan keperluan pramusaji supaya semua permintaan dipenuhi. Kami meraikan citarasa!

Cef Lusiana Adnin mencoretkan, "Alhamdulillah, sesi katering semalam dapat bertemu dengan cef idola saya. Benarlah pepatah Inggeris ada menyebut "Don't judge the book by its cover". Selama 4 jam duduk bergebang bersama beliau dan Cef Nazri. Ternyata bertambah kagumnya saya kepada dia. Sumpah, he's very humble and adorable, wish i can fly like him.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

No comments:

SUMAYYA FOODS & CATERING.