Jumlah minimum pesanan ialah 40 pax (kepala) dan maksimum 500 pax. Kami membuka tempahan untuk kawasan Mantin, Seremban, Senawang, Nilai, Pajam, dan kawasan berhampiran bagi Negeri Sembilan. Manakala Selangor akan merangkumi Beranang, Semenyih, Dengkil, Kajang, Cheras, dan kawasan sekitar. SUMAYYA FOODS & CATERING (sebelumnya dikenali sebagai Lusiana Catering). Tel/WhatApps:016-220 6876

Sajian Prosperity Salmon Yee Sang, Tahun Baharu Cina 2012, Kuala Lumpur

Ini merupakan sesi katering ketiga di tahun naga Tahun Baharu Cina 2012 kendalian Lusiana Catering. Majlis ini berlangsung di premis PM Securities, Jalan Changkat Ceylon, Kuala Lumpur.

Makan tengah ha
ri ini diserikan dengan penyediaan sajian yee sang salmon kemakmuran (prosperity salmon yee sang) sebagai menu khas sempena tahun lunar 2012 mengikut kalender orang-orang Cina. Yee sang disediakan oleh Chef Hana bersama seorang pembantu di premis klien.

Sebelum yee sang digaul oleh pihak pengurusan utama dan sekumpulan staf PM Securities, persembahan tarian singa dimulakan.

Untuk pertama kalinya saya menyaksikan tarian singa ditarikan oleh empat pemuda Melayu dan India. Sementara seorang Sifu berbangsa India memantau persembahan. Memang menarik tarian hampir sejam tersebut. Ada kisah di sebalik ‘dua ekor singa’ yang meriuhkan suasana.

Penyediaan yee sang menerima ucapan tahniah daripada beberapa orang staf Cina dan Melayu. Sambutan pada 31 Januari 2012 berjalan l
ancar, dengan kerjasama cukup manis oleh pihak sekuriti bangunan.

Senarai menu seperti di bawah:

** Chinese fried rice

** Seafood fried noodle (bihun)
** Mamak fried mee
** Roti jala

** Chicken curry
** Fish fillet sweet & sour

** Spiced fried chicken

** Garlic butter prawn

** Sotong crispy

** Mixed vegetables + black braised mushroom

** Potato samosa

** Assorted kuih talam Nyonya (3 types)

** Kuih bakar kemboja

** Assorted fruits cutlet

** 600 sticks chicken sate + ketupat + kuah kacang & standard accessories

** Beverages: Ice lemon tea, orange cordial & teh tarik


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

No comments:

SUMAYYA FOODS & CATERING.