Jumlah minimum pesanan ialah 40 pax (kepala) dan maksimum 500 pax. Kami membuka tempahan untuk kawasan Mantin, Seremban, Senawang, Nilai, Pajam, dan kawasan berhampiran bagi Negeri Sembilan. Manakala Selangor akan merangkumi Beranang, Semenyih, Dengkil, Kajang, Cheras, dan kawasan sekitar. SUMAYYA FOODS & CATERING (sebelumnya dikenali sebagai Lusiana Catering). Tel/WhatApps:016-220 6876

Katering Kristmas di Champ Fungi, Teluk Gong, Port Klang

Makan tengah hari Kristmas di kilang Champ Fungi, Teluk Gong, 21 Dis 2011. Antara menu utama ialah kambing kurma yang memperoleh pujian dari hadirin.

(1) "Saya tambah dua kali. Sedap betul masakan kambing dia. Saya ingat daging lembu, tiiada bau hamis langsung!"

(2) "Dari hotelkah, abang? Macam masakan hotel. Sedap betul lauk kambing tadi. Bang, tauke katering ini pernah jadi chef di hotelkah?" Tanya seorang tetamu kepada tauke lori yang selalu kami gunakan servisnya.

Kami juga boleh menyediakan masakan Barat halal bagi jamuan sempena hari Kristmas di pejabat. Contoh sajian seperti pautan di bawah.

Berkaitan:
Western and local foods for Christmas party at Petaling Utama

Sila hubungi pihak Lusiana Catering melalui e-mel atau telefon yang tertera. Pesanan minima bagi majlis ini ialah 70 pax dengan variati menu yang boleh dicadangkan, samada masakan tempatan atau Barat.

Photobucket

No comments:

SUMAYYA FOODS & CATERING.