Jumlah minimum pesanan ialah 40 pax (kepala) dan maksimum 500 pax. Kami membuka tempahan untuk kawasan Mantin, Seremban, Senawang, Nilai, Pajam, dan kawasan berhampiran bagi Negeri Sembilan. Manakala Selangor akan merangkumi Beranang, Semenyih, Dengkil, Kajang, Cheras, dan kawasan sekitar. SUMAYYA FOODS & CATERING (sebelumnya dikenali sebagai Lusiana Catering). Tel/WhatApps:016-220 6876

Makan malam amal di dewan konvensyen Sentul sukses

Memasak adalah seni. Jangan berhenti belajar dan mencuba. Cef Lusiana Catering mengikuti banyak kelas masakan bagi mantapkan mutu sajian dan keyakinan diri. Untuk kes-kes tertentu, buku resipi menjadi pilihan untuk ditelaah.

Baru-baru ini untuk beberapa resipi Cina, beliau merujuk buku Chinese & Thai 400 Healthy Recipes for Modern Living. Selanjutnya pada 12/12/2012, kami sediakan sajian Cina bagi 500 tetamu di bawah kelolaan Kelab Sultan Sulaiman, Kg. Baru. Alhamdulillah, sajian 8-menu memperoleh pujian.

Terima kasih khas untuk tim Tuan Mohd Azlan Satar justeru membantu lancarkan sesi katering makan malam amal di dewan konvensyen Sentul, Kuala Lumpur pada hari tersebut. Pihak kami menggunakan servis 20 orang pramusaji bagi majlis makan malam berbanqueat sepenuhnya itu.

Mesej dari staf pengelola, "Alhamdulillah. Syukran jazakallah, tamat sudah sebuah majlis. Terima kasih atas hidangan yang sedap. Agar kerjasama dapat diteruskan."

Menu makan malam, 12/12/2012:

Starter:
Butternut pumpkin soup

Main:
Chinese fried rice
Stir-fried chicken with lemongrass
Fish fillet sweet & sour
Garlic butter prawn with curry leaf
Japanese tofu with oyster sauce
Mixed vegetables + black braised mushroom


Desserts:
2 types of kuih talam Nyonya
Beverages: Coffee, Chinese tea & tropicana juice

No comments:

SUMAYYA FOODS & CATERING.