Jumlah minimum pesanan ialah 40 pax (kepala) dan maksimum 500 pax. Kami membuka tempahan untuk kawasan Mantin, Seremban, Senawang, Nilai, Pajam, dan kawasan berhampiran bagi Negeri Sembilan. Manakala Selangor akan merangkumi Beranang, Semenyih, Dengkil, Kajang, Cheras, dan kawasan sekitar. SUMAYYA FOODS & CATERING (sebelumnya dikenali sebagai Lusiana Catering). Tel/WhatApps:016-220 6876

Katering Hari Raya Aidilfitri di Selangor

Jumaat, Sabtu dan Ahad minggu lepas antara momen masa paling sibuk tahun ini semenjak mulakan kembali bisnes katering. Di hari Jumaat dan Sabtu, Katering Sumayya mengendalikan tiga majlis rumah terbuka Hari Raya Aidilfitri 1440 Hijrah. Sebelumnya pihak kami terpaksa menolak dua pesanan katering untuk hari Sabtu 22 Jun 2019 lantaran sudah ada dua majlis lain.

Untuk hari Jumaat, kami berada di Salak Tinggi. Manakala di hari Sabtu di Kg. Sungai Kembong, Beranang dan Kota Kamuning, Shah Alam.

Hari Ahad pula masa membasuh semua peralatan dan mengemas dapur. Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah. Maaf kepada Tuan Shah Othman dan Puan Rusilla Ruslin kerana rumah agak bersepah semasa datang.

<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>

SUMAYYA FOODS & CATERING (sebelumnya dikenali sebagai Lusiana Catering) berada di Mantin bersempadan dengan Beranang, bersedia menerima pesanan/tempahan katering bagi semua acara. Operasi kami secara home-based dan berpengalaman lebih 9 tahun.

Fokus kami untuk majlis kecil (minimum 40 pax) dan sederhana (maksimum 500 pax), insya-Allah.

Sedia menerima tempahan untuk kawasan Mantin, Seremban, Senawang, Pajam, Lengeng, Nilai, dan berdekatan bagi Negeri Sembilan. Manakala Selangor merangkumi Beranang, Semenyih, Rinching, Bangi, Bandar Sri Putra, Bukit Mahkota, Kajang, Dengkil, KLIA, Salak Tinggi, Cheras, Ampang dan kawasan sekitar. Operasi kami adalah secara home-based.

Semoga kawan-kawan, rakan taulan, tuan dan cikpuan sudi menghubungi kami untuk majlis yang perlukan sajian makanan. Insya-Allah berbaloi dengan harga dan mutu makanan.

Pihak kami boleh menyediakan sajian masakan Melayu, Cina, India dan Barat bersesuaian dengan syariat Islam.

** WEB SUTERA, penulis sepenuh masa yang mengusahakan bisnes katering bermula di Kg. Pandan Dalam, Kuala Lumpur. Masih sedang pruf manuskrip DI SEBALIK HIJAB, sebuah thriller sejarah yang akan saya terbitkan sendiri.

No comments:

SUMAYYA FOODS & CATERING.