Jumlah minimum pesanan ialah 40 pax (kepala) dan maksimum 500 pax. Kami membuka tempahan untuk kawasan Mantin, Seremban, Senawang, Nilai, Pajam, dan kawasan berhampiran bagi Negeri Sembilan. Manakala Selangor akan merangkumi Beranang, Semenyih, Dengkil, Kajang, Cheras, dan kawasan sekitar. SUMAYYA FOODS & CATERING (sebelumnya dikenali sebagai Lusiana Catering). Tel/WhatApps:016-220 6876

Kami sajikan makanan untuk TYT Melaka

Lusiana Catering telah dianugerahkan satu sesi katering makan tengah hari untuk Tuan Yang Terutama Tun Datuk Seri Utama Mohd Khalil bin Yaakob (gambar), Yang DiPertua Negeri Melaka pada 22 Mai 2008. Deligasi TYT Tun disertai oleh Ketua Menteri Melaka, Datuk Seri Hj. Mohd. Ali bin Mohd Rustam dan Setiausaha Kerajaan Negeri, Datuk Wira Ismail Saleh.

Pihak kami diminta menyediakan dua meja VVIP dan satu barisan bufet (yang disediakan bagi ahli deligasi yang lain, termasuk para anggota polis trafik dan polis berpakaian biru). Makan tengah hari tersebut disediakan di Rumah Melaka, Jalan Bellamy, Kuala Lumpur bagi TYT dan rombongan beliau sebelum Tun Datuk Seri Utama Mohd Khalil mengadap DYMM Yang Dipertuan Agong di Istana Negara yang terletak berhampiran.


Walaupun pihak kami menerima notis yang sangat singkat, kurang dari 24 jam, pihak kami berjaya mengendalikan sesi katering ini dengan baik. Alhamdulillah!

Berkaitan:
Hidangan kambing massala di Rumah Melaka
Jika makanan sedap, perkhidmatan menjadi perkara kedua

Gambar-gambar Rumah Melaka
Malaysia Prihatin – Empat hari di Melaka

Photobucket

Photobucket

Photobucket

(Gambar: Penyediaan meja VVIP bagi TYT dan Ketua Menteri Melaka)

2 comments:

Anonymous said...

Good job! Congratulations!

Anonymous said...

Sdr Effa,

Thanks! Appreciate your comment.

SUMAYYA FOODS & CATERING.