Jumlah minimum pesanan ialah 40 pax (kepala) dan maksimum 500 pax. Kami membuka tempahan untuk kawasan Mantin, Seremban, Senawang, Nilai, Pajam, dan kawasan berhampiran bagi Negeri Sembilan. Manakala Selangor akan merangkumi Beranang, Semenyih, Dengkil, Kajang, Cheras, dan kawasan sekitar. SUMAYYA FOODS & CATERING (sebelumnya dikenali sebagai Lusiana Catering). Tel/WhatApps:016-220 6876

Katering di Ramadhan 1429H, cukup satu pesanan seminggu

Sebelum Ramadhan, saya dan chef mengharapkan pesanan katering yang tidak berapa kerap. Kami berkata bahawa cukup satu pesanan untuk setiap minggu. Alhamdulillah, doa dan harapan kami tertunai. Saya dan chef inginkan rehat di samping peluang bagi lebih mendekatkan diri kepada Allah di sepanjang bulan mulia ini.

Memang ada lebih kurang sepuluh sebut harga yang kami hantar kepada klien di sepanjang tiga minggu di bulan penuh berkat ini. Sekali lagi syukur saya panjatkan ke hadrat Tuhan Yang Maha Agung justeru kerana masih tetap dilimpahkan kurniaNya.


Di sini saya ingin menyorot dua sesi katering; iaitu pada 16 September di Jabatan Pendaftaran Pertubuhan Negeri Selangor, Shah Alam dan pada 20 September di Masjid Nurul Ehsan, Kg. Medan, Petaling Jaya.


Majlis yang berlangsung di Masjid Nurul Ehsan merupakan program Ihya Ramadhan yang dianjurkan oleh Gerakan Belia 4B Negeri Selangor.
Aturcara bermula dengan sesi bimbingan smart solat, diikuti tazkirah Ramadhan dan bertadarus. Sebelum waktu berbuka puasa, majlis diakhiri dengan sesi khatam al-Quran dan tahlil.

Terima kasih kepada Cik Norazrin Mohamat Jani dari Jabatan Pendaftaran Pertubuhan Negeri Selangor dan Encik Badrulhisham Hj. Badaruddin, Pengerusi Gerakan Belia 4B, Kawasan Petaling Jaya Selatan atas pesanan katering tersebut.


Kedua-dua majlis berbuka puasa berjalan lancar. Di sini saya sertakan gambar-gambar yang sempat dirakam.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

No comments:

SUMAYYA FOODS & CATERING.