Jumlah minimum pesanan ialah 40 pax (kepala) dan maksimum 500 pax. Kami membuka tempahan untuk kawasan Mantin, Seremban, Senawang, Nilai, Pajam, dan kawasan berhampiran bagi Negeri Sembilan. Manakala Selangor akan merangkumi Beranang, Semenyih, Dengkil, Kajang, Cheras, dan kawasan sekitar. SUMAYYA FOODS & CATERING (sebelumnya dikenali sebagai Lusiana Catering). Tel/WhatApps:016-220 6876

Tambahan peralatan katering di Aidilfitri 1429H

Photobucket
Sekembali dari bercuti Aidilfitri 1429 Hijrah di Pahang, saya dan chef membuat perancangan untuk menambah peralatan katering. Alhamdulillah, perancangan kami berjaya. Jadi awal minggu ini chef ke Chow Kit untuk membeli beberapa peralatan tambahan, iaitu 6 set chafing dish, satu bekas air keluli (bersaiz besar), dua food container, 30 pinggan kaca berat, 300 pinggan melamine dan 12 gelas goblet (gelas berkaki).

Dalam pada itu, minggu ini kami buat persediaan untuk beberapa sesi katering Aidilfitri yang sudah dipesan. Segala syukur dikembalikan kepada Allah yang bersifat Maha Pembuka untuk hamba-hambaNya.

Untuk sahabat dan klien yang tidak dapat saya penuhi permintaan katering mereka, saya memohon maaf. Insyaallah, hubungi saya lagi untuk majlis yang lain.

Salam Aidilfitri, maaf zahir dan batin.

No comments:

SUMAYYA FOODS & CATERING.