Jumlah minimum pesanan ialah 40 pax (kepala) dan maksimum 500 pax. Kami membuka tempahan untuk kawasan Mantin, Seremban, Senawang, Nilai, Pajam, dan kawasan berhampiran bagi Negeri Sembilan. Manakala Selangor akan merangkumi Beranang, Semenyih, Dengkil, Kajang, Cheras, dan kawasan sekitar. SUMAYYA FOODS & CATERING (sebelumnya dikenali sebagai Lusiana Catering). Tel/WhatApps:016-220 6876

Katering sesi latihan 6 hari di Seksyen U2, Shah Alam

Dari tanggal 21 Jun sehingga ke 24 Jun dan seterusnya 28 – 29 Jun 2010, saya sibuk menguruskan satu sesi katering di Seksyen U2, Shah Alam. Katering bagi sesi latihan selama enam hari itu melibatkan tiga kali sajian; makan pagi, makan tengah hari dan minum petang.

Tugas saya bermula dari jam 7.30 pagi memandu ke sana. Saya persiapkan meja bufet seadanya, menyusun cawan-cawan, sudu dan garfu, dan pinggan serta piring yang bersesuaian. Chef menyusul ke sana kemudian bagi menghantar menu makan tengah hari dan kuih-muih minum petang. Setelah selesai menyusun sajian makan tengah hari, chef akan pulang ke rumah. Tinggallah saya sehingga jam 5.00 petang.

Sebagai info, untuk suatu sesi latihan sebegini, pihak saya boleh menerima tempahan minima sebanyak 30 pax. Namun andai lebih, lagi baik. Harga pakej latihan tertakluk kepada jumlah pax pesanan, jarak perjalanan dan jenis sajian yang dipersetujui bersama. Bagi melihat contoh menu, sila muat turun dari sini.
Photobucket

(Keterangan foto: Tiga sesi latihan/seminar di Kuala Lumpur dan Petaling Jaya)

No comments:

SUMAYYA FOODS & CATERING.