Jumlah minimum pesanan ialah 40 pax (kepala) dan maksimum 500 pax. Kami membuka tempahan untuk kawasan Mantin, Seremban, Senawang, Nilai, Pajam, dan kawasan berhampiran bagi Negeri Sembilan. Manakala Selangor akan merangkumi Beranang, Semenyih, Dengkil, Kajang, Cheras, dan kawasan sekitar. SUMAYYA FOODS & CATERING (sebelumnya dikenali sebagai Lusiana Catering). Tel/WhatApps:016-220 6876

Perkahwinan di dewan Precint 9, Putrajaya pada 11 Jun 2010

24 Rejab 1431 Hijrah - Majlis perkahwinan kendalian Lusiana Catering pada 11 Jun 2010 bertemakan rona unggu dan biru. Penglibatan kami ialah dari penyediaan kerusi dan meja makan tetamu, meja santapan utama mempelai, sajian raja sehari dan sajian para tetamu. Lusiana Catering juga menyediakan pintu gerbang dan karpet merah bagi meraikan pasangan sejoli ini.

Majlis yang berlangsung di sebuah dewan di Precint 9, Putrajaya itu menerima ketibaan ahli keluarga kedua-dua mempelai dari negara jiran Singapura seawal jam 10.00 pagi.

Oleh kerana tarikh tersebut banyak majlis keraian perkahwinan di merata lokasi, maka ada tetamu yang harus bersegera beredar. Justeru itu, meja bufet dibuka untuk tetamu seawal jam 11.00 pagi lagi, walaupun majlis dirancang bermula dari 12.00 tengah hari.

Persediaan awal dari tim Lusiana Catering tidak menghadapi sebarang rintangan bagi memenuhi permintaan tersebut.

Alhamdulillah, majlis berjalan lancar. Di akhir majlis, saya memperoleh ucapan terima kasih dan tahniah dari sanak-saudara mempelai lelaki. Lebih kurang 50 bungkus nasi beryiani beserta tiga lauk utama dijadikan ole-ole untuk dibawa pulang oleh kerabat terdekat. Foto-foto disertakan untuk kenangan.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

No comments:

SUMAYYA FOODS & CATERING.