Jumlah minimum pesanan ialah 40 pax (kepala) dan maksimum 500 pax. Kami membuka tempahan untuk kawasan Mantin, Seremban, Senawang, Nilai, Pajam, dan kawasan berhampiran bagi Negeri Sembilan. Manakala Selangor akan merangkumi Beranang, Semenyih, Dengkil, Kajang, Cheras, dan kawasan sekitar. SUMAYYA FOODS & CATERING (sebelumnya dikenali sebagai Lusiana Catering). Tel/WhatApps:016-220 6876

Meja VIP Majlis Perkahwinan di Teluk Gong, Klang, 9 Julai 2011

Alhamdulillah. Ini foto-foto persediaan dan semasa majlis berlangsung bagi meja VIP dan meja mempelai di katering perkahwinan, Teluk Gong, Klang, Selangor pada 9 Julai 2011. Sajian dan servis kendalian Lusiana Catering yang berlangsung di tepian muara laut disapa tiupan semilir nyaman. Kami menggunakan seramai 15 orang pramusaji.

Kami juga menyediakan sajian tetamu sebanyak 800 pax (2 meja bufet), sajian meja mempelai, kek pengantin, kudapan kanak-kanak, menu pencuci mulut dan ukiran ais.

Meja VIP servis berdome, manakala untuk meja utama mempelai 12 pax, kami menyediakan layanan istimewa. Majlis menerima tetamu dari kerabat diraja Negeri Sembilan. Ibu mempelai lelaki, Tunku Intan bt. Tunku Kassim mengucapkan tahniah atas kejayaan pengendalian pihak Lusiana Catering.

Photobucket
Photobucket
Photobucket

No comments:

SUMAYYA FOODS & CATERING.